Aplicació web de gestió de reserves i control del calendari d'ocupació específic per a instal·lacions juvenils, que permet la vinculació amb la Central d'Informació i Reserves.

L'ACCAC té per objectiu millorar la gestió dels titulars de les instal·lacions, aprofitant i potenciant les noves tecnologies. En aquest sentit, ofereix a les instal·lacions associades una eina informàtica i on-line per facilitar la gestió dels processos de reserva i contractació de la instal·lació.

Des de l’ACCAC s’ha desenvolupat una aplicació on-line específica i pensada per les instal·lacions juvenils que hem anomenat GestACCAC. Entre d’altres funcions, aquesta aplicació permet:

- Disposar de tota la informació sobre la gestió de les vostres sol·licituds i estades des de qualsevol ordinador amb connexió a internet.
- Rebre les peticions directes que arriben a través del formulari de la web de l’ACCAC o vincular les peticions que arribin des del vostre propi web, així com introduir de noves.
- Fer el seguiment de qualsevol petició des que arriba la sol·licitud fins que aquesta acaba en reserva.
- Conservar totes les peticions, acabin o no en reserva, en un històric que permetrà recuperar el contacte i preferències per a properes temporades.
- Gestionar el calendari d’ocupació de la instal·lació i poder-lo fer públic a la web de l’ACCAC, exportar-lo a la web pròpia de la instal·lació o també sincronitzar-ho a un calendari gmail per poder consultar des de qualsevol smartphone.
- Realitzar els contractes de reserva de les estades, així com fer seguiment de les bestretes que han de realitzar els clients i/o agències.
- Facturar els serveis de les estades realitzades i seguiment del seu cobrament.
- Gestionar la bases de dades d’usuaris, clients i agències.
- Enviar correus electrònics als clients automàticament des de cadascun dels passos que realitzeu, amb la adjunció de documents com el contracte, factura, etc.
- Interactuar amb la Central d’Informació i Reserves (CIR) de l’ACCAC. Podreu fer el seguiment de totes i cadascunes de les peticions realitzades per la CIR: confirmar disponibilitat de places, consultar l’estat de la gestió amb el client, així com descarregar tots els documents que se’n deriven de la possible contractació. De la mateixa manera que a l’Històric podreu consultar sempre totes les liquidacions i factures de comissió.

[+ informació]

Aquesta pàgina web utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar els serveis i analitzar els hàbits de navegació, en cap cap per a finalitats publicitàries. Si segueix navegant entendrem que n'accepta el seu ús. Més informació | Accepto les galetes