28/12/2020
A partir de l'1 de gener l'Associació de Cases de Colònies i Albergs de Catalunya (ACCAC) canvia de seu social després de més de 30 anys al Portal de l'Àngel de Barcelona.
Les circumstàncies que la crisi de la Covid està provocant en l'activitat econòmica no han estat alienes a l'Associació, la qual ha pres mesures per optimitzar els recursos de l'entitat i la seva destinació, prioritzant l'atenció als seus associats i la seva missió com organització representativa del sector de les instal·lacions juvenils. Entre aquestes mesures doncs, ha estat deixar el despatx que fins ara gaudia com a seu.
A partir d'ara l'ACCAC ubicarà el seu domicili social al Carrer Viladomat, 174, també de Barcelona, seu de l'organització empresarial PIMEC de la qual és membre.
L'Associació mantindrà la seva activitat principalment mitjançant el teletreball, garantint l'atenció a tothom que si'hi adreci i el contacte habitual amb els seus associats dins l'horari habitual d'atenció.
La seva central d'informació i reserves també seguirà atenent a tots aquells que us vulguin adreçar amb el desig de poder gaudir d'una estada a qualsevol de les seves instal·lacions a través dels canals habituals.
Així, doncs, l'ACCAC continuarà atenent com sempre a través dels següents canals:
CORREU ELECTRÒNIC
Atenció general: [email protected]
Serveis als socis: [email protected]
Central d’informació i reserves: [email protected]
Direcció: [email protected]
ATENCIÓ TELEFÒNICA
Podeu seguir trucant al telèfon habitual: +34 93 412 14 37
L'horari horaris d'atenció és: Dies feiners de 9.30 a 14.30 h i divendres fins a les 14 h.
ATENCIÓ PRESENCIAL
Qualsevol gestió o atenció que requereixi presència física es podrà concertar una visita amb cita prèvia a través de qualsevol dels canals anteriors.