La sessió donarà les pautes necessàries per conèixer la nova administració del programa de reserves GestACCAC, així com repassarà totes les funcionalitats de l'aplicació que l'ACCAC ofereix als seu associats.

Data: Dijous, 22 de novembre 2018
Horari: de 10.00 a 14.00 h.
Durada: 4 h.
On: Casa de colònies El Xaloc
Data límit d'inscripció: 19 de novembre

Preu soci: Gratuït

INSCRIPCIÓ

Objectiu

Presentar la nova administració del programa de reserves GestaWEB, que en la seva nova versió passarà a anomenar-se GestACCAC. Al mateix temps que es prentén donar a conèixer la usabilitat de la nova interface, es farà un repàs de totes les funcionalitats de l'aplicactiu perquè aquells que ja l'utilitzen treguin el màxim de profit i que els possibles nous usuaris adquireixin les nocions principals per fer seu el programa de gestió que l’ACCAC ofereix als seu associats.

Destinataris

Aquest curs està adreçat a gestors de cases de colònies i albergs, així com a d'altres responsables i personal encarregats de les reserves.  

Professorat

La sessió serà impartida per personal de la secretaria tècnica de l’Associació de Cases de Colònies i Albergs de Catalunya - ACCAC.

Contingut

  • Administració àrea reservada socis del portal web ACCAC. Recordatori opcions i presentació del nou backoffice.
  • Nova versió del GestACCAC. Usabilitat i presentació del nou entorn de l'aplicació online
  • Funcions bàsiques del GestACCA per interactuar, actualitzar calendaris d'ocupació  i fer seguiment de les sol·licituds de la Central de Reserves
  • Gestió total de sol·licituds i reserves mitjançant el programa.
  • Funcionament facturació. Bestretes i estada final
  • Funcionalitat de la liquidació i control d'agències intermediàries
  • Possibilitats de configuració del GestACCAC
  • Adaptació del programa a la RGPD
  • Recursos i widgets per aprofitar: incrustar calendari i formulari sol·licitud, sincronització amb Google Calendar

Observacions

- La inscripció al curs és una sol·licitud que no n'implica la seva confirmació.
- La inscripció es confirmarà per correu electrònic a l'assistent i es considerarà definitiva quan l’ACCAC rebi la documentació sol·licitada.
- Aquest curs no es realitzarà si no s’arriba a un mínim de places necessàries.

- Es recomana portar portàtil per un millor aprofitament de la sessió.

- Hi ha la possibilitat de dinar a la casa. El preu és de 10,00 € + IVA i cal confirmació amb la inscripció.

 

Més informació a serveis@accac.cat - Tel. 93 412 14 37

 

INSCRIU-T'HI

 

 
 
Aquesta pàgina web utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar els serveis i analitzar els hàbits de navegació, en cap cap per a finalitats publicitàries. Si segueix navegant entendrem que n'accepta el seu ús. Més informació | Accepto les galetes