TÈCNIC/A COMERCIAL PER CENTRAL DE RESERVES CASES DE COLÒNIES
ACCAC.
L’Associació de Cases de Colònies i Albergs de Catalunya (ACCAC), que aplega una vuitantena de cases de colònies i albergs d’arreu de Catalunya, cerca una persona per desenvolupar les funcions de tècnica comercial per a la seva central d’informació i reserves.
Les persones interessades hauran d'inscriure's en aquesta oferta i adjuntar el seu currículum.
Funcions:
Atenció i assessorament als usuaris habituals de cases de colònies i albergs (escoles, entitats, famílies) per realitzar una bona estada.
Gestió i seguiment de les sol·licituds i reserves de les estades, elaborant propostes i pressupostos a través de la plataforma de reserves.
Seguiment post estada per recollir valoracions i millorar la fidelització.
Prospecció i captació de nous clients: identificació d’oportunitats en centres educatius, entitats i mercats potencials; elaboració d’estratègies de contacte i seguiment d'oportunitats.
Manteniment i actualització de dades i informació sobre les instal·lacions per a la seva comercialització i oferiment dels seus serveis.
Tasques pròpies de secretaria: atenció telefònica, correspondència i arxiu, gestió tresoreria i altres tasques administratives.
Suport en l'organització general d'accions i esdeveniments de l'entitat.
Es requereix:
Experiència en les funcions descrites, en posicions comercials o d'atenció al client, preferiblement en l’àmbit del lleure o educatiu en general.
Alta capacitat comunicativa i d'orientació al client, amb habilitats per a la negociació.
Domini alt del català i castellà i capacitat de redacció.
Coneixement i desimboltura en aplicacions en entorn web, seguiment de clients, gestió de correu electrònic, tractament de dades. Domini d'aplicacions paquet Office.
Es valorarà:
Formació en l'àmbit de la gestió comercial i de màrqueting, activitat turística o administració i gestió.
Capacitat d’organització, planificació i iniciativa, autonomia personal i facilitat per col·laborar amb l’equip.
Coneixement de l'àmbit del lleure, l'educació i l'associacionisme. Especialment en l’àmbit de les colònies.
Competències digitals i anàlisi: experiència amb eines de gestió de contactes i seguiment de vendes (CRM), automatització de processos, orientació a dades i elaboració d’informes.
Domini de l'anglès i/o francès.
Oferim:
Contractació indefinida .
Jornada completa de 37,50 hores setmanals en modalitat híbrida.
Incorporació immediata.
Retribució segons conveni i experiència - Agent comercial (18.400,00 € - 21.400,00 €).
Formar part d’una entitat que treballa pel desenvolupament d’experiències educatives i de lleure de qualitat per afavorir el creixement educatiu i emocional d’infants i joves.
Barcelona, 6 d'agost de 2025
Aquesta pàgina web utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar els serveis i analitzar els hàbits de navegació, en cap cas per a finalitats publicitàries. Si segueix navegant entendrem que n'accepta el seu ús.
Més informació | Accepto les galetes