27/01/2026
Pimec, amb col·laboració amb el SOC, ha posat en marxa el Programa Integral Plus, que ofereix ajudes a les empreses ordinàries per a la contractació a persones desocupades. Aquest programa està creat pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya i s’ha desenvolupat amb l’objectiu d’inserir directament al mercat de treball de tot el territori català a les persones pertanyents a col·lectius amb dificultats per trobar feina.
Des de Pimec ofereixen la gestió dels processos de selecció per incorporar professionals que s’ajustin al perfil que s'està cercant, complint amb els col·lectius als quals s’adreça el SOC en el marc del present programa. Treballen amb empreses de diversos sectors per incorporar personal d’administració, comerç i atenció al client, logística o manipulació.
Característiques del programa
- Contractació subvencionada: l'ajut es calcula de manera proporcional a la jornada i la durada del contracte, essent la quantia màxima 12.430,98€ de subvenció, corresponents a un màxim de 18 mesos de contracte a temps complet. El sistema de cobrament s’efectua mitjançant dos pagaments: una primera bestreta del 80% i la restant del 20%.
- La persona contractada ha de participar en una formació dins de l’horari laboral, organitzada per Pimec.
- La persona contractada haurà de participar en les sessions d’acompanyament realitzades per part de la tècnica d’acompanyament de referència. Les sessions es realitzaran periòdicament al llarg de tot el programa, a una de les diverses seus de Pimec, o bé, de forma virtual.
- S’assignarà una persona referent de l’empresa per realitzar el seguiment corresponent.
- Podràs sol·licitar fins a un màxim de 10 contractes subvencionats.
Beneficis per a l’empresa
La teva empresa podrà gaudir dels següents serveis sense cost:
- Preselecció de candidatures per als teus processos de selecció que compleixin els requisits establerts pel SOC i els propis de la vacant.
- Assessorament especialitzat al llarg de tot el procés de tramitació de la subvenció i justificació.
- Formació vinculada al contracte de treball i a les necessitats dels participants.
La data màxima per subscriure les noves contractacions serà l’1 de juliol de 2026.
Si algun soci de l'ACCAC està interessat en participar en el programa només cal que ompli el següent formulari i Pimec es posarà en contacte amb ell.