28/11/2022
Tal com ja us hem informat la desconnexió digital és un dret i deure de les persones treballadores.Per tant, totes les empreses i entitats amb empleats estan obligades a tenir un protocol de desconnexió digital, amb independència de la seva grandària i àrea d'activitat i amb independència de si hi ha treball a distància o presencial. El Protocol de desconnexió digital és un document en el qual es recullen la política interna i les mesures preses per l'empresa per a garantir el dret a la desconnexió digital de tots els seus empleats.
De la mà de PIMEC, del seu departament jurídic, posem a l'abast de tots els nostres associats un servei d’acompanyament en la implementació del protocol de desconnexió digital en el qual faciliten un suport especialitzat per assessorar jurídicament, en el compliment dels articles 20 bis de l’Estatut dels Treballadors i 88 de la Llei Orgànica de Protecció de Dades Personals i Garantia dels Drets Digitals:
Què ofereix el servei de PIMEC?
Un professional del departament jurídic de PIMEC us acompanyarà en les reunions necessàries per a l’avaluació, confecció i implementació del protocol.
A més a més, s'adapten a les diferents necessitats i ofereixen diferents possibilitats per utilitzar el servei
Si esteu interessats només cal posar-se en contacte amb PIMEC al telèfon o correu electrònic que trobareu en el següent enllaç explicatiu.