28/09/2018
Pimec, de la qual l'ACCAC n'és sòcia col·lectiva, facilita als associats l’accés als contractes del sector públic a través dels seus serveis electrònics i de l'acompanyament per a realitzar els tràmits administratius necessaris.
Assessora, coordina i tramita procediments administratius davant de l’Administració General de l’Estat, l’administració autonòmica, l’administració local, entitats i organismes públics. Com per exemple, per a permisos, llicències, reclamacions a l'Administració, sancions administratives, procediments judicials contenciosos administratius, litigis o disputes en concursos públics o bé plecs de concursos públics.
Alguns dels serveis electrònics que hi estan relacionats, són:
Certificats digitals
A partir de l'1 d’octubre els professionals autònoms hauran de gestionar via electrònica tots els tràmits relacionats amb l’afiliació, la cotització i la recaptació de quotes de la Seguretat Social. Per accedir a aquests serveis, el professional haurà de disposar d’un sistema d’autentificació: certificat digital, el DNI electrònic o el sistema Cl@ve.