Un espai per reflexionar sobre el nostre paper com amfitrió i l'empremta que volem deixar en els nostres estadants de casa nostra.

Data: Dimarts, 29 de gener 2019
Horari: 9.30 a 13.30 h. i de 15.00 a 19.00 h.
Durada: 8 h.
On: Casa de colònies Can Roviralta
Data límit d'inscripció: 16 de gener

Preu soci: 100,00 euros* / Preu no soci: 110,00 euros (IVA no inclòs)
* consultar descompte per al titular de la instal·lació associada

BONIFICABLE INSCRIPCIÓ

Objectiu

El temari del curs està pensat per cobrir tot el recorregut d’atenció al client, des que el client contacta amb nosaltres fins que torna. No només es facilitaran criteris i habilitats pràctiques per millorar els nostres serveis de cara al client, sinó també es generarà un espai de reflexió entre nosaltres mateixos per establir les vies de millora de que responguin amb més precisió a les nostres necessitats.

Destinataris

Aquest curs està adreçat a gestors de cases de colònies i albergs, així com a altres responsables i personal de les instal·lacions juvenils.  

Professorat

El curs serà impartit per Mar Galindo, una coach d'Upps Anfitrión! 

Contingut

El cicle de l'atenció al client des de la mirada de l’amfitrió:

  • Presa de contacte.
  • Recepció del client.
  • Com l’allotgem.
  • Informacions diverses.
  • Desenvolupament de les activitats.
  • Valoració permanent: "Com va?".
  • Finalitzar les activitats,
  • Comiat,
  • Seguiment,
  • Retorn del client.

Valors i eines del coaching per una comunicació efectiva al llarg del cicle:

- La figura de l'amfitrió:

  • Els seus valors principals aplicats al cicle del client: Empatia, passió, creativitat, confiança/seguretat, treball ben fet.

- Eines de comunicació:

  • L'observador conscient: L'ésser humà dóna sentit al que passa i per aquest motiu pot canviar-ne la seva interpretació.
  • L'escolta activa. Ens fa comprendre a l'altre de forma més empàtica.
  • La comunicació no verbal ens mostra com el nostre cos reforça els nostres canvis (el somriure, les postures, el to de veu, la mirada, etc.).
  • La gestió de les emocions

Espai de reflexió per aconseguir els compromisos de millora.

Tancament.

Observacions

- Avís per a les empreses que desitgin aplicar la bonificació: L’organitzador de la formació no pot garantir la realització dels tràmits necessaris per a la gestió de les bonificacions davant la Fundación Tripartita si no pot confirmar la inscripció al curs amb una antelació mínima de 15 dies sobre la data d'inici prevista del curs.

- La inscripció al curs és una sol·licitud que no n'implica la seva confirmació.

- La inscripció es confirmarà per correu electrònic a l'assistent i es considerarà definitiva quan l’ACCAC rebi la documentació sol·licitada.
- Aquest curs no es realitzarà si no s’arriba a un mínim de places necessàries.

- Hi ha la possibilitat de dinar a la casa. El preu és de 10,00 € + IVA i cal confirmació amb la inscripció.

 

Més informació a serveis@accac.cat - Tel. 93 412 14 37

INSCRIU-T'HI

 

Aquesta pàgina web utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar els serveis i analitzar els hàbits de navegació, en cap cap per a finalitats publicitàries. Si segueix navegant entendrem que n'accepta el seu ús. Més informació | Accepto les galetes