Totes les accions formatives del programa, que començaran al novembre fins al febrer, estaran enfocades a l'activitat real de funcionament i gestió de les cases de colònies.

25/10/2018

L’evolució permanent del món de l’educació en el lleure i les colònies escolars al nostre país ha portat les cases de colònies i albergs a un procés de millora ininterrompuda, que s’ha notat especialment en àmbits com les instal·lacions, els serveis o les activitats pedagògiques. 

Hi ha diverses maneres d’abordar la gestió d'aquests canvis a les instal·lacions juvenils; una de les quals és la formació continuada dels professionals que les dirigeixen i hi treballen. Per això l'ACCAC torna a fer una proposta d'accions formatives específiques per a les cases de colònies i albergs, que llançarà properament i n'informarà als socis per correu i a través del web; una iniciativa que organitza i programa la pròpia associació tenint en compte les necessitats reals del sector.

El pla de formació, que començarà a mitjans de novembre i durarà fins el mes de febrer, oferirà càpsules de coneixement que permetran abordar les necessitats concretes de les instal·lacions des de la comprensió de la realitat del sector i del context actual. Totes les accions del calendari estaran enfocades a l'activitat real de funcionament i gestió de les cases de colònies, i les impartiran col·laboradors habituals de l'ACCAC amb experiència directa en les instal·lacions juvenils; és a dir, professionals amb coneixements de què són i què fan aquestes cases.

Les necessitats formatives dels treballadors del sector comprenen àrees molt heterogènies i, en aquest sentit, el pla formatiu abordarà els diversos requeriments que cal tenir en compte en la gestió d’una instal·lació juvenil.

Aquesta pàgina web utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar els serveis i analitzar els hàbits de navegació, en cap cas per a finalitats publicitàries. Si segueix navegant entendrem que n'accepta el seu ús. Més informació | Accepto les galetes