La nova versió de l'aplicatiu web de gestió de reserves per als socis augmenta les funcionalitats i en facilita l'usabilitat gràcies a una interfície actualitzada.

18/12/2018

L’ACCAC no s’atura. En la seva voluntat d’augmentar la digitalització del sector, estrena a principis d'any la nova versió de l’aplicatiu web de gestió de reserves per als gestors de les instal·lacions juvenils, que s’anomenarà GestaACCAC i que passarà a substituir l’utilitzat fins ara, el GestaWeb.

Som conscients de la importància d’aprofitar totes les possibilitats que ens ofereix Internet. I, per això, volem potenciar l’ús dels beneficis que poden aportar TIC en la gestió diària de les cases de colònies i albergs i l’eficiència que s’aconsegueix quan es fa en col·lectiu.

La nova versió millora la usabilitat i introdueix noves funcionalitats per facilitar-ne l’ús i actualitzar-lo a les demandes dels associats, sempre tenint en compte les seves necessitats reals i particulars del sector.

El GestACCAC manté la mateixa estructura de programa i permet fer un seguiment pas a pas mitjançant les dates de termini de les sol·licituds i reserves. A través d’un menú desplegable a la part esquerra, es pot accedir als diferents apartats en què està organitzat.

El nou entorn web presenta tots els apartats en llistats i taules nous i més fàcils de llegir, organitzar i filtrar. També permet generar automàticament exportacions a fulls de càlcul, crear un PDF o imprimir el document. D’altra banda, compta amb uns formularis molt més endreçats i amb la possibilitat d’administrar tota la informació de la reserva des d’un sol formulari per facilitar encara més la seva gestió.

Amb la voluntat d’adaptar cada vegada més l’aplicatiu als vostres suggeriments, s’hi sumen altres novetats: el control de qui paga la bestreta, millores en la seva facturació o la gestió de les autoritzacions pel tractament de les dades personals del client. També està disponible la nova versió del calendari públic i el formulari de sol·licituds per poder incrustar als webs de cada instal·lació associada.

Per últim, s’anirà implementant una secció per obtenir informació sobre volums de contractació i econòmica amb moltes opcions de filtratge. Això permetrà obtenir diferents informes així com administrar les valoracions dels vostres estadants.    

Per tal d’explicar als socis de primera mà els canvis, el 19 de novembre va organitzar una sessió de formació detallada sobre la qüestió. De tota manera, des de la Central d’Informació i Reserves estan disponibles, com sempre, per resoldre qualsevol dubte que pugui sorgir en l’obertura de la nova versió.