La formació s’articula a través de tres itineraris: Innovació en producte i servei turístic; Transformació digital; i Màrqueting digital.

28/05/2019

La Direcció General de Turisme (DGT) i l'Agència Catalana de Turisme (ACT) han posat en marxa els nous cursos de #formacióturismecat 2019, el pla de formació integral adreçat a empreses i entitats del sector turístic català.

 
Seguint les directrius establertes en el Pla Estratègic de Turisme de Catalunya i el Pla de Màrqueting Turístic de Catalunya, #formacióturismecat té com a objectiu contribuir a l'increment de la competitivitat de les empreses i entitats turístiques, creant un nou escenari orientat a la cooperació, a la cocreació i a l'aplicació de les possibilitats d'innovació en tots els àmbits i processos.
Per aconseguir-ho, la formació s’ha configurat al voltant de tres itineraris:
 
Itinerari 1 – Innovació en producte i servei turístic: consisteix en capacitar als participants en la utilització d’eines i metodologies orientades a la generació de nous productes i serveis innovadors.
 
Itinerari 2 – Transformació digital: té com a objectiu mostrar als participants les oportunitats i potencialitats de l’aplicació de la transformació digital a les empreses turístiques.
 
Itinerari 3 – Màrqueting digital: vol capacitar als participants amb el coneixement pràctic en l’ús de les eines i tecnologies per promocionar les seus productes i serveis a través dels canals digitals (web i xarxes socials).
 
En total són 30 cursos, que sumen més de 350 hores lectives, i que s’impartiran en diverses localitats de Catalunya: Barcelona, Girona, La Seu d’Urgell, Lleida, Manresa, Reus, Sort, Tarragona, i Tortosa. Actualment estan obertes les inscripcions dels cursos de maig i juny, i més endavant s’obriran les dels cursos de setembre a novembre. Les places són limitades i varien en funció del curs.
 
En el primer itinerari, Innovació en producte i servei turístic, es poden trobar cursos com “La gamificació com a estratègia d’innovació en turisme”, “Nous models de negoci aplicats al turisme” o “Aliances del turisme esportiu per cocrear nous productes”, entre d’altres.
 
En el segon itinerari, Transformació digital, s’ofereixen els cursos de “Desenvolupament d’apps orientades al negoci”, “Anàlisi de dades de les campanyes de Màrqueting Digital”, o “Oportunitats de Smart Destinations per al sector del turisme”, entre d’altres.
 
I en l’últim itinerari, Màrqueting digital, hi ha cursos sobre “Les plataformes de reserves com aliança de negoci”, “Anàlitica web amb Google Analytics”, o “Com dinamitzar el teu negoci utilitzant aplicacions mòbils i xarxes socials amb influencers”, entre d’altres.
 
Les empreses i entitats que s’inscriguin en aquests cursos tindran l’oportunitat de conèixer les noves tendències i noves oportunitats de negoci del sector, així com obtenir la inspiració necessària per impulsar projectes innovadors i fer treball en xarxa (networking), construint relacions amb persones del sector que poden ajudar a incrementar el volum de negoci i generar notorietat de les entitats i empreses.
Aquesta pàgina web utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar els serveis i analitzar els hàbits de navegació, en cap cap per a finalitats publicitàries. Si segueix navegant entendrem que n'accepta el seu ús. Més informació | Accepto les galetes